Wednesday, August 8, 2012

i love my Cycle

တစ္ခါတစ္ေလ အင္အားခ်င္းမမွ်တဲ႔အခါ တန္ဖိုးေတြမတူညီတာေတြကို ထိန္းသိမ္းဖို႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ပိုင္ဆိုင္တာေတြကို စြန္႔လြတ္ရပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္လည္း ကိုယ္ျဖစ္တာကိုျဖစ္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္အေပၚ အလိုက္တသိ ေပ်ာ္ရြင္မွဳေတြကိုေပးခဲ႔တဲ႔
ဆိုင္ကယ္ကိုလည္း စြန္႔လြတ္ခဲ႔ပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္ဆိုင္ကယ္ကိုခ်စ္တယ္ ျပီးေတာ႔ သူမ်ားဆိုင္ကယ္ေတြထက္ပိုျပီးေရွးက်ေပမယ္႔ ကၽြန္ေတာ္ကိုအရမ္းကိုဒုကၡမေပးခဲ႔ပါဘူး နားလည္မွဳနဲ႔ကၽြန္ေတာ္တို႔အတူရွိခဲ႔တယ္ နားလည္းနားလည္ခဲ႔တယ္ေလ သူနဲ႔ပတ္သက္တာေတြကိုေပါ႔
အခုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္ဘက္က စြန႔္လြတ္လိုက္ရျပီး အရမ္းလည္း စိတ္မေကာင္းျဖစ္တယ္
တစ္ေန႔ ငါျပန္လာျပီး မင္းကိုျပန္ရွာမယ္
ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ ..ဆိုင္ကယ္


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments
Welcome from cyberoot