Tuesday, November 13, 2012

ၾကြက္နဲ႔စကၠဴ

ကၽြန္ေတာ္အိပ္ခန္းထဲ ၾကြက္တစ္ေကာင္၀င္ေနတယ္၊ၾကြက္က ၾကြက္သတ္ေဆးလည္း မစားသလို၊ေထာင္ေခ်ာက္နဲ႔လည္းဖမ္းမရဘူး။
ၾကြက္ကေတာ္ေတာ္လည္တဲ႔ၾကြက္လို႔ထင္တယ္၊ညညဆိုလည္းေသာင္းက်န္းလိုက္တာ ကၽြန္ေတာ္ေကာင္းေကာင္းမအိပ္ရဘူး
ဒါနဲ႔ၾကြက္ဖမ္းဖို႔ ၾကြက္ရဲ႕ လွဳပ္ရွားသြားလာမွဳေတြကို ကၽြန္ေတာ္ေလ႔လာရေတာ႔တယ္၊ ရက္အနည္းငယ္ၾကာ ေလ႔လာျပီးေနာက္
ၾကြက္ဟာ အိပ္ခန္းျပတင္းေပါက္ကတဆင္႔ ၀င္လာတယ္ဆိုတာ ကၽြန္ေတာ္သတိထားမိလိုက္တယ္၊ျပတင္းေပါက္က  ျခင္ဇကာကိုကိုက္ျဖတ္ျပီး
ေမွာင္စပ်ိဳးတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္အခန္းထဲ႔ သူ၀င္လာတယ္။မိုးလင္းတာနဲ႔ သူျပန္ထြက္သြားတယ္။
မိတ္ေဆြတစ္ဦးကို ကၽြန္ေတာ္ဒီအေၾကာင္းေျပာၾကည္႔ေတာ့ သူကရယ္ျပီး "ဒါက လြယ္လြယ္ေလးပါ.. ၾကြက္ေဖာက္ထားတဲ႔အေပါက္ကို စကၠဴတစ္ခ်ပ္နဲ႔ကပ္ထားလိုက္ရံုပဲ႔"
လို႔အၾကံေပးတယ္။ သူ႕အေျပာကို သိပ္မယံုၾကည္ပံုမေပါက္တဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ကိုၾကည္႔ျပီး သူက "တစ္ကယ္ေျပာတာ စမ္းလုပ္ၾကည္႔လိုက္ပါလို႔" ေျပာတယ္

မိတ္ေဆြရဲ႕အၾကံအတိုင္း ကၽြန္ေတာ္လုပ္ၾကည္႔တယ္၊ဒါေပမယ္႔ စိတ္ထဲသိပ္ျပီးဘ၀င္မက်ခဲ႔ဘူး၊ေမွာင္စပ်ိဳးတာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ေစာင္႔ၾကည္႔မိတယ္
ပါးလ်တဲ႔ စကၠဴတစ္ခ်ပ္က ပါးနပ္တဲ႔ၾကြက္တစ္ေကာင္ကို တားနိုင္ပါမလား၊ တစ္ကယ္လည္း အေျခေနက ထူးျခားခဲ႔တယ္၊ျပတင္းေပါက္အျပင္ကၾကြက္ဟာ
အထဲကို၀င္မရလို႔စိတ္လွဳပ္ရွားျဖစ္ေနျပိး ဂနာမျငိမ္ျဖစ္ေနပါတယ္။တကယ္ေတာ႔ လက္သည္းေလးတစ္ခ်က္ ကုပ္လိုက္တာနဲ႔ ၊ေခါင္းနဲ႔သာသာေလး တိုးလိုက္ရံုနဲ႔ စကၠျပဲျပီးအထဲကိုသူ၀င္နိုင္ပါတယ္
ဒါေပမယ္႔ၾကြက္က အဲဒီလိုမလုပ္ခဲ႔ဖူး။သြားနဲ႔ပဲ႔ ကိုက္ျဖတ္တတ္တဲ႔သူအက်င္႔ကေျပာင္ေခ်ာေခ်ာ စကၠဴကို မကိုက္ျဖတ္တတ္ခဲ႔ဘူး။
စကၠဴေလး တစ္ခ်ပ္ေၾကာင္႔ သူ႔ရဲ႕ပါးနပ္မွဳေတြ အသံုးမ၀င္ေတာ႔တာ တစ္ကယ္႔အံၾသစရာပါပဲ႔

ေနာက္ပိုင္းမွာကၽြန္ေတာ္အိပ္ခန္းထဲ႔ အဲဒီၾကြက္ ထပ္ျပီးမ၀င္လာခဲ႔ေတာ႔ပါဘူး။စကၠဴတစ္ခ်ပ္နဲ႔သူတားဆီးခံလိုက္ရတယ္၊အဲဒီကိစၥနဲ႔ပတ္သက္ျပီး
"ဘာေၾကာင္႔" ဆိုတဲ႔ ေမးခြန္းက ကၽြန္ေတာ္ကို အခ်ိန္အေတာ္ၾကာ ႏွိပ္စက္ခဲ႔တယ္၊
    ေနာက္ဆံုးမွာ တစ္ဘက္သတ္ ေတြးေတာမွဳေၾကာင္႔ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္ သေဘာေပါက္နားလည္ခဲ႔ပါတယ္၊ကၽြန္္ေတာ္တို႔ရဲ႕အခက္အခဲ႔၊အတားဆီးေတြဟာ
    ၾကြက္ကိုတားဆီးထားတဲ႔ စကၠဴတစ္ခ်ပ္လိုပါပဲ႔၊ အခက္အခဲ၊အတားဆီးနဲ႔ၾကံဳတဲ႔အခါ တစ္ဘက္သတ္ အေတြးေတြကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ လွည္႔ေျပာင္းေပးခဲ႔မယ္ဆိုရင္
    ၾကံစည္မွဳအသစ္ေတြနဲ႔ စကၠဴကို အလြယ္တစ္ကူ ဆုတ္ျဖဲနိုင္မွာ ေသခ်ာပါတယ္
   
    မူရင္းေရးသားသူ (Xi Wan(Nan Shan ညေနသတင္းစာထဲ႔ကေကာက္နွုတ္ထားတာျဖစ္ပါတယ္)
    Copy from ႏိုင္းနိုင္းစေန ၏ သတၱိရွိတဲ႔ ပထမေျခလွမ္းစာအုပ္မွ
    ReWritten by Cyberoot
    www.cyberoot.blogspot.com
အဆင္ေျပၾကါပါေစ   

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments
Welcome from cyberoot